Zimné prechody

01.12.2016 21:35

Bývam v paneláky, vysoko, XI. poschodie. Pracujem často s rezinmi a čo z toho vyplýva ? Raz za rok , za dva musím moju zbierku zbaviť prachu. A to je voľačo .... 130 modelov techniky, 40 lietadiel, 4 vrtuľníky, kopu  metálov a ocenení vybrať z vítrin. Sklenené police mi umyyje drahá moja manželka ako aj vítriny. Modelov sa nechytá. A overený postup ? Kompresor vynesiem na loggiu, jemný štetec, zvaný " opičák" a veľa trpezlivosti. Bez strát, v podobe zlomených zrkadiel, policajtov, zásteriek a podobnej drobotiny to nejde. No a raz za čas treba vytvoriť aj miesto pre nové prírastky. Bohužiaľ je to vždy na úkor lietadiel, aj teraz ich padlo za obeť 22 kusov. Inej cesty niet. Ale konečne mám tématické police a 2 police mám rezervu. Čím ďalej to trvá dlhšie. Teraz som sa tomu venoval 2 dni. Ale stálo to za to, všetko je pekne zoradené, čisté. Vďaka patrí mojej drahej manželke za aktívnu pomoc.

Vyhľadávanie

Kontakt

Modely ČSLA