T-111 cisterna , č.2 .....

08.12.2020 17:54

Už som jednu postavil v roku 2007. Bola to rarita, na súťažiach a výstavách nevídaná. Myslí, že to bol jeden z prvých modelov začínajúcej fy MMK. Kvalita bola poplatná dobe vzniku. Podarili sa mi časompresvedčiť výrobcu, p. Krnáča, že by si zaslúžila upgrade. Dal, aj na moje slová, stavebnicu prerobil, doplnil. A ja , keď nebolo " do čoho zarezať "  som sa rozhodol je postaviť ešte raz. Nebol to prvý model, tak som druhý krát postavil T - 111, T - 813, aj P V3S. Technológie sa vylepšujú, doplnky pribúdajú a výrobcovia  modely skvalitňujú. 

Už som v štádiu  záverečného poskladania, na podovozok osadiť kabínu a nadstavbu s cisternou. Asi to zajtra dám. Dnes som si riadne užil s oknami, uff .. Mám to za sebou.

 

Vyhľadávanie

Kontakt

Modely ČSLA