Realita dnešných dní ....

29.06.2020 20:56

Zoznam mojich rozostavaných modelov obsahuje 11 položieke, z toho je 7 rezinov, čo naznačuje 7 problémov.  Tieto modely sa nachádzajú v rôznom štádiu rozostavanosti :

 

-    SS-23 OKA - 95 % -  len skompletizovať.

 

-    TATRA 815 VN je 98 % - nesedí mi korba na rúre. Asi mám podvozok z iného typu TATRY.

 

-    TATRA 148 CAS 32 - 80% - dokončiť kabínu  / sklá/ a skompletizovať.

 

-    DOK M - 60% - dokončiť kabínu  / sklá/ a skompletizovať.

 

-    P V3S skriňa - 60% - dokončiť kabínu  / sklá/ a skompletizovať, nastriekať.

 

-    SCUD A - 40% - duplicita. Mám plastový od Trumpety - nedokončím ho....

 

-     D 470 snehová fréza - 40 % - dokončiť kabínu  / sklá/ a skompletizovať, nastriekať.

 

Plastové 

 

-    UAZ 452 Sanita - 80% - dokončiť kabínu  / sklá/ a skompletizovať.

 

-    152 mm ShKH DANA - 80% - skompletizovať.

 

-     2P26 ŠMEL - 95 % - vyrobiť čelné sklo , skompletizovať

 

Moja produktivita je skoro na nule , je to smutné ale je to tak..... Ale povedzme si pravdu, koľko postavených ste videli, napr. DOK-ov , 2 ?, hasičskú T 148, Snehovú frézu ? Na UAZ sanite je 12 okien, stačí ? 

 

A v depozite už mám len 3 kusy : T-55 od Miniartu, S-200  od Trumpety a AV-15 od Panzershopu, čo tiež nebude " prechádzka ružovou záhradou...

 

Tak že taká je realita, a z toho vyplývajúca moja aktivita. No čo už, roky nezastavíš .

 

 

Vyhľadávanie

Kontakt

Modely ČSLA