Moje projekty

16.01.2022 11:29

Vidím, že moja aktivita sa priamo odráža na sledovanosti tejto stránky. Ale zdanie klame, priatelia. 

Podiaľa sa na tom viacero faktorov : 

1. výrobcovia modelov mi nerobia radosť, nič nové sa neobjavuje ( myslím z výzbroje ČSLA ). 

2. staviam modely na zakázku, hlavne plastové. Dôvod ? Odpočinúť si od rezinov. Postavil som T-55AM, IS-2  z Berlína.

3. mám rozostavané dva reziny, vetriesku a Jašterku. Sú poskladané a niečo aj nastriekané.

4. pomáham kamarátovi s rozpredávaním modelov, desiatok modelov. To mi tiež zaberá čas.

5. teraz robím projekt tantku T-55 s mechanickým vyorávačom mín KMT-6.

6. Na ceste ku mne je ďalší rezin od MMK : T-148 AD-20 - autožeriav.

 

Toľko na vysvetlenie mojej zníženej aktivity na tejto stránke. Takže sa nič výnimočné nedeje. Pracujem v normálnom režime. Každý dokončený sem okamžite vložím.

Vyhľadávanie

Kontakt

Modely ČSLA